7/19/2012

NIGHT WALKER

W końcu nadeszła pora na zdecydowanie najciekawsze buty z mojej mini kolekcji.
Buty, koło których nie można przejść obojętnym, budzą skrajne reakcje od zachwytów, poprzez obawy o szybki upadek właścicielki aż po stwierdzenie, że są nie lepsze niż buty pań spod latarni. 
Ja zdecydowanie należę do najwierniejszych fanów Night Walków, zakochana od momentu kiedy zobaczyłam je na wystawie.
Wymarzone spodnie znalazłam dopiero przy czwartej próbie, tym razem przysłowie 'do trzech razy sztuka' absolutnie się nie sprawdziło. A swoją drogą, czuję, że h&m się ze mną bawił, bo spodnie, których nie było i o których kupnie już starałam się zapomnieć odnalazłam dzisiaj w większości rozmiarów i w każdej wersji kolorystycznej, nieładnie. 
Reszta stroju stanowi tylko dopełnienie spodni i butów; siatkowy sweter, top z neonowym zamkiem dla lekkiego przełamania czarnej czerni dzisiejszego looku no i prosta pseudo srebrna biżuteria.
+ Przepraszam za ten świetny efekt na zdjęciu z zamkiem topu, niestety wolałam okropny photoshop niż te tragiczne wystające ramiączka biustonosza.
2+ Chyba zaczynam być za dużą znawczynią krakowskich ścian, trzeba to urozmaicić w końcu!











Mesh sweater, top with neon zip, simple silver ring & pyramid ring - H&M
Pants - H&M Trend
Shoes - Jeffrey Campbell
Bag - Zara
Necklace - Cubus
double chain ring -  glitter

61 comments :

  1. mega set!
    spodnie są świetne

    ReplyDelete
  2. buty wyglądają fantastycznie!
    dobrze się w nich chodzi czy musiałaś na 'nowo' uczyć się chodzić w nich?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dobrze się chodzi! Jak w normalnych, dobrze wyprofilowanych koturnach.

      Delete
  3. świetny gif <3 bardzo podoba mi sie ten outfit i to jak nosisz te buty. manowicie chodzi mi o to, ze zauwazylam, ze jak te buty pojawily sie na polskich stronach z butami (podrobki of course) to wszystkie blogerki zaczely je nosic- nie wazne do jakiego stroju, byle tylko pokazac, ze je maja. ty jestes inna. mam na mysli, ze masz swoj styl, do ktorego te buty pasuja! i chwala ci za to <3 wygladasz slicznie jak zawsze <3 wpadnij do mnie, jeśli spodoba ci się mój blog, miłoby było gdybyś mnie dodała do obserwatorów:) bardzo ważna jest dla mnie opinia innych
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje bardzo za tak miłe słowa! <3

      Delete
  4. widzę, ze znalazłas portki! są najlepsze, obecnie moja ulubiona para :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. znalazłaaaaaaam, cud, a teraz żałuję, że nie było rozmiaru 34 też przecenionej spódnicy z h&m trend, strasznie ciekawy, a mimo wszystko taki czysty krój miała ;c

      Delete
    2. Anonymous20/7/12 15:36

      Jaka spódnica? Również z %?

      Z tych spodni pewnie już nie było więcej 34 z czarnych?
      Zapłaciłaś 40 pln?

      Wczoraj z rana je wygrzebałaś / znalazłaś? :-)

      Delete
    3. Tak, tak, na przecenie, ale kosztowała chyba coś koło 60ciu złotych, nie pamiętam. Dokładnie taka http://i684.photobucket.com/albums/vv201/ive-c/loveaestheticssummerturtleneck3.jpg , chociaż zdjęcie słabo oddaje jej urok.
      Niestety, wzięłam ostatnią 34ke w środę i tak 40zł kosztowały.

      Delete
    4. Anonymous20/7/12 18:27

      Tak myślałam, że o nią będzie chodzić, mam ją i jest cudowna! :-)
      / były również miętowe.

      A po spodnie jutro jadę, odłożyłam sobie w moim pobliżu.

      PS : będąc w krakowskiej nie rzuciły Ci się w oczy bluzki siatkowe? (Twoja biała)

      Delete
    5. Właśnie znalazłam ją na allegro w swoim rozmiarze, więc też już jest moja <3 Serio, h&m trend mnie rujnuje, coraz lepsze rzeczy tam mają!
      Niestety nie widziałam ich ;c Co do siatkowych, widziałam tylko podobne do tej, którą mam na zdjęciach z tego posta.

      Delete
    6. Anonymous20/7/12 19:45

      Kupiłaś też koszulą z trendu 'kup teraz' nad którą myślałam :-)

      Delete
    7. Anonymous20/7/12 19:56

      Zapomniałam zapytać, co myślisz o tych płaszczach z Zary z zimowej kolekcji?
      krój oversize, były czarne i białe.
      Mam czarny i dokupiłam niedawno biały i nie wiem czy dobrze zrobiłam, bo kocham głównie czerń :-D
      / gdy kupowałam czarny w połowie lutego byłam później zła, że nie wzięłam również jasnej wersji a teraz gdy udało mi się go zdobyć mam mieszane uczucia..

      Delete
    8. białą koszule? tak <3 ale kupiłam swój rozmiar, mam nadzieję, że nie będzie jakaś obcisła, bo wtedy będę zmuszona odsprzedać ;d
      Nie mam pojęcia, o które płaszcze chodzi, wpadł mi do głowy taki szlafrokowaty przewiązywany czarnym, materiałowym paskiem? Jak to nie ten, to może masz jakieś zdjęcie?

      Delete
    9. Anonymous20/7/12 20:39

      Tak, białą, sądząc po wymiarach na pewno nie będzie obcisła :-)
      Widziałam je w sklepie i były dosyć duże.

      Proszę :

      https://d11yfiy378hidk.cloudfront.net/i/product/1000/0/3823-ea1ebdd43e714e52b77e89c28af91a14.jpg

      http://1.bp.blogspot.com/-nCP_2Urs2Zk/TzPZMpzs6WI/AAAAAAAAFGs/cp5_d_24bt4/s1600/IMG_1634.jpg

      Delete
    10. Notak, mam super pamięć, przeglądałam wymiary na początku, a teraz w ogóle nie pamiętałam, że tam były, brawo Karolina <3
      A ten! Piękny jest! I chyba nawet bardziej podoba mi się biała wersja, mimo, że 90% mojej szafy jest czarna ;d

      Delete
    11. Anonymous22/7/12 19:23

      Kupiłam te spodnie, ale nie wiem czy ze mną zostaną, bo są ogromne :-(
      W pasie, na długość za długie, w biodrach.. ewentualnie zaniosę do krawcowej (?)

      Ale trend zawsze jest wielki..
      wspomniana wyżej spódnica odstaje mi odrobinę w pasie

      Delete
    12. To samo co u mnie. Chyba piękno tych spodni, no i cena, osłabiły trochę moją umiejętność postrzegania rzeczywistości. Bo spodnie też są za długie i zdecydowanie za duże, tone w nich, i szczerze mówiąc nie wiem jak się zabrać za zmniejszenie ich. Jednak opcja zrobienia ich w 100% samej była lepsza ;c
      Powinni w trend wprowadzić rozmiary do 30ści, a 32 to na pewno, bo 34 nie jest absolutnie 34ką.

      Delete
  5. Anonymous19/7/12 19:32

    Pamiętam Cię z liceum, podziwiałam, nadal podziwiam, rozwijasz się!
    Ale czemu pozbyłaś się tuneli? Pasowały Ci.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wow, dziękuję, szkoda, że się nie poznałyśmy w lo w takim razie ;c
      A tunele były mi już całkowicie obojętne, były bo były, do czasu aż jeden nie zaczął mi się całkowicie psuć, wyciągnęłam obydwa (nie podoba mi się tylko jeden tunel), a kiedy zobaczyłam jak szybko się zrastają stwierdziłam, że ostatecznie zamykam ten rozdział ;D

      Delete
    2. Anonymous19/7/12 22:02

      Bałabym się złapać z Tobą jakiś kontakt, ah ta moja nieśmiałość:D
      A jak długo miałaś tunele? i co się zaczęło dziać z uchem?
      Ja właśnie zrobiłam tunele prawie rok temu, moje rozpychanie było drogą przez mękę, jak nie jedno ucho mi się babrało, to drugie, wyciągałam, dziura zarastała całkowicie, zaczynałam od początku. Teraz już mam oba, wszystko jest w porządku, w ogóle nie czuję, że je mam. Mam nadzieję, że już się psuć nie będą.
      Ale ale... cały czas mi się wydaję, że do mnie nie pasują. A do Ciebie pasowały idealnie.

      Delete
    3. Mnie się nie można bać haha ;c
      Tunele miałam na pewno ze trzy lata. I co mi się nie zaczęło dziać z uchem, to jest pytanie, bo chyba wszystko się stało, popuchło, popękało, w ogóle ucha nie mogłam dotknąć, ból nawet przy wyciąganiu tunela, a co dopiero kiedy wkładałam, nie wiem nawet przez co to się stało, jestem absolutnym debilem w tym temacie. A horror rozpychania znam też, chyba z miesiąc bawiłam się w rozpychanie do głupich 3mm, bo ciągle mi puchło ucho i wypychało rozpychacz, ale to raczej normalna reakcja.
      Ile masz mm? E tam, nie widziałam jeszcze osoby, do której nie pasowałyby tunele, tzn nie mówię o jakichś 10cm, które faktycznie nie każdemu pasują, mniejsze rozmiary to miłe urozmaicenie dla każdego.

      Delete
    4. Anonymous20/7/12 12:50

      O to długo je miałaś. Dziwne, że tak z niczego się to stało. Hahahah, ja też chyba jestem debilem w tym temacie, bo mimo czytania masy artykułów i forów o tym jak rozpychać, to i tak robiłam to po swojemu i na chama... Ale uszy mi nie odpadły huhu.
      Mam 14mm, a Ty ile miałaś? Chyba więcej niż 16, nie? Na początku chciałam mieć 8mm albo 10, ale według mnie tak małe tunele prezentują się kiepsko. Najbardziej mi się podobają takie ok. 16-20mm, ale no... mi to nie pasuje chyba do twarzy hah.

      ps. czemu jesteś taka ładna?
      ps2. masz piękne dłonie! i paznokcie i w ogóle. mogę spytać jaki to lakier?:D

      Delete
    5. Długo, zastanawiam się czy czasem nie było bliżej 4lat niż trzech. Nie no na pewno coś na to wpłynęło, ale pojęcia nie mam co, tak czy siak, uznałam, że kłócić się z własnym organizmem nie zamierzam, zwłaszcza, że już nie byłam jakoś super do nich przywiązana ;d
      Miałam 19mm i do tej pory nie wiem czemu zaokrągliłam do 20tki haha Kaaaaaażdy zawsze chce 8mm! Ja zaczynałam z myślą, że 6-8mm, 10mm też okazało się za małe, a potem jakoś się okazało, że doszłam już do 19tki, miałam momenty kiedy chciałam o kolejny cm powiększać.
      Dziękuję bardzo, ale chodziłyśmy razem do szkoły, powinnaś wiedzieć, że szału twarzą nie robie haha
      A lakier to jakiś Crystal Strenght marki Lovely, który za cholere nie wiem skąd mam.

      Delete
    6. Anonymous20/7/12 18:23

      Chyba do 19tek trudniej znaleźć tunele? wszędzie są tylko parzyste, a przynajmniej większość. A ja nie mogę nigdzie dorwać dosyć tanich najzwyklejszych, czarnych plugów...
      No wiem, każdy na początku myśli, że nie wyjedzie poza 10mm. Ciekawe czy są tacy, którzy ustalili sobie na przykład, że będzie 8mm i noszą 8 ;D

      Nie wiem co masz do swojej twarzy! Szał robisz całą osobą:D Masz unikalną urodę.
      Dziękuję, poszukam jakiegoś takiego, bo spodobał mi się taki chłodny odcień lakieru.

      Delete
    7. Aaaa właśnie sobie przypomniałam czemu skończyłam na 19tkach, właśnie przez to, że o dziwo nie mogłam znaleźć 20tki, wtedy miałam 16mm chyba i zejść niżej nie chciałam, a większy był tylko 19mm.
      Ja zawsze kupowałam na http://www.pierceofcake.pl/
      Ostatnio rozmawiałam z dziewczyną, która chce sobie robić tunele i przysięgała, że poza 8mm nie wyjdzie, więc czekam na to do ilu w końcu dojdzie ;d Ale widziałam ludzi z niewielkimi tunelami, chociaż jak dla mnie jakieś 5mm to ledwo do tunela można zaliczyć, nie podobają mi się w ogóle.
      Taka miła osoba i to z XXtki i Cię nie poznałam, smutno! I dziękuję baardzo kolejny raz!

      Delete
    8. Anonymous21/7/12 18:29

      A bo wtedy pewnie był jeszcze mniejszy wybór tuneli niż teraz, więc się nie dziwię, że nie mogłaś znaleźć. Na pierce of cake nawet jak są takie, co byłabym skłonna kupić, to nie ma mojego rozmiaru, albo jest tylko jedna sztuka... Taki pech.
      O, chciałabym również zobaczyć, czy nie wyjdzie poza 8.
      Dokładnie, uważam tak samo jak Ty, takie małe tunele wyglądają jak zwykłe kolczyki, to już chyba lepiej założyć sobie fejki, niż nosić 5mm hahah.

      No smutno! Jakbym była z Twojej klasy, to byśmy się poznały pewnie. A tak międzyklasowo to trudniej :c

      Delete
    9. A nie, na pierce of cake był nawet spory wybór wtedy, ale nie mieli akurat moich rozmiarów, a potrzebowałam od razu, bo popsułam poprzednie tunele, haha pamiętam, jakieś posklejane taśmą miałam, łamały się, wypadały w najmniej oczekiwanym momencie, a taki spory tunel robiony domowymi sposobami wygląda ŹLE, nawet dla mnie ;c
      No, ja rozumiem, że nie każdy chce mieć tunele, do których mógłby wkładać wszystko co ma pod ręką, ale takie 5mm kojarzą mi się ze zrobieniem tatuażu kropki aka ziemi widzianej z bardzo dalekiej odległości.
      A to z której klasy byłaś?

      Delete
    10. Anonymous25/7/12 17:06

      No bo źle wyglądają tunele zrobione domowymi sposobami. Ja w czasie rozpychania nie lubiłam w ogóle pokazywać uszu, bo nie podobały mi się moje rozpychacze handmade z modeliny hahah.
      Dokładnie tak, zgadzam się z Tobą całkowicie. Mi się nawet też nie podobają takie mini mini tatuaże, typu malutki napis na boku palca, itp.
      Byłam sobie z klasy c, którą już skończyłam w tym roku c:

      Delete
    11. No tak rozpychacze z modeliny <3 Też miałam, ale nie wiem ile trzeba mieć kasy, że rozepchnąć profejsonalnymi(?) rozpychaczami, kupiłam jedynie ten najmniejszy, na samym początku i pamiętam, że nawet to małe gówno było strasznie drogie.
      Ja za to nienawidziłam pytań jak wygląda ucho bez tunela, zawsze mówiłam, że nie chcą wiedzieć, bo skończą na przymusowej głodówce po takim widoku, ale jak się upierali to czemu nie, paru osobom zniszczyłam życie ;c
      Z klasy c? Mam straszną pamięć i już nie pamiętam ogólnego zarysu klas i ludzi należących do nich. Dodaj mnie na fejbuku, bo jestem strasznie ciekawa kim jesteś! ;c

      Delete
    12. Anonymous26/7/12 02:06

      No! ja to samo, kupiłam sobie taki dwu milimetrowy z arifu, a kosztował chyba z 10 zł. A później modelina. Przecież żeby rozepchnąć profesjonalnymi to trzeba mieć fortunę. A tak to z jednej kostki fimo za 9 zł dojechałam sobie do 12mm.
      Hahahah:D no widok uszu bez tuneli jest nie za ciekawy:D
      Oh nie, no dobra, tylko się nie przestrasz moich głupich zdjęć hahah. I tak mnie pewnie nie skojarzysz :c.

      Delete
  6. Anonymous20/7/12 00:28

    Pięknie wyglądasz. Jesteś chyba jedyną osobą z rozjaśnionymi brwiami, której wg mnie to bardzo pasuje :)

    ReplyDelete
  7. Anonymous20/7/12 17:59

    Wyglądasz niesamowicie<3 Bardzo sie ciesze, ze jednak nie zniknełas z internetowego swiata i mozna Cie tu podziwiac, cholernie mi tego brakowało jak odpuscilas sobie photobloga :)

    Zaprezentujesz sie kiedyś w czymś co sama uszyłaś/zrobiłas?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! Zawsze strasznie mi miło czytając takie słowa <3
      Pewnie, że się pokaże, mam już projekty paru prostych, minimalistycznych rzeczy, nakupiłam materiałów i pewnie będę się do czegoś zabierała jutro ;D

      Delete
  8. Anonymous20/7/12 20:15

    Co o niej myślisz?

    http://oi45.tinypic.com/2ilevbq.jpg

    Nosiłabyś?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdjęcia są małe, nie mogę się dokładnie przyjrzeć, jeden minus, który zauważyłam kolor zamka, ale ogólnie całkiem okey, nosiłabym.
      btw, ja marze o takiej http://www.seaofghosts.com/wp-content/uploads/2012/05/wiw040512_3.jpg ;c gdzie jest zara z tymi ich kopiami jak tego potrzebuje!

      Delete
    2. Anonymous20/7/12 20:41

      A co z kolorem zamka jest nie tak?

      http://oi48.tinypic.com/8voytx.jpg

      http://oi49.tinypic.com/2zzt2rr.jpg

      http://oi50.tinypic.com/35k1wd5.jpg

      http://oi49.tinypic.com/2qv5po6.jpg

      http://oi45.tinypic.com/4rvxao.jpg

      Ja czekam na współpracę H&M + Alexander Wang, ale chyba się nie doczekam..

      Delete
    3. Na niektórych tamtych zdj miał kolor takiego zardzewiałego? Nie wiem jak to nazwać, ale już na tym http://oi48.tinypic.com/8voytx.jpg jest ładny.
      Ja tam jestem ciekawa okrooooooopnie tych projektów Margieli dla H&M <3 Przeczuwam, że to może być moja ulubiona kolaboracja, nie chce się rozczarować ;c

      Delete
  9. 1. jesteś strasznie ładna, szczególnie jak się uśmiechasz.
    2. te spodnie są przepiękne i to w takiej cenie. Choruję na punkcie tego fasonu spodni, ale niestety nie sa dla mojej figury, dlatego zazdroszczę zdobyczy!
    3. świetny ten sweter.
    4. wszystko idealne!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo <3 Fakt, szukałam ich tyle razy, a przy czwartym razie każdy kolor i rozmiar, a już planowałam zrobienie takich spodni własnoręcznie. Ja nadal zastanawiam się czy są na moją figurę, albo czy raczej ten rozmiar jest na nią, linia trend ma to do tego, że 34ka jest jak 36 z innego sklepu.

      Delete
  10. Nie dziękuj, bo nie masz za co!
    Ja bym w nich chyba spała gdybym mogła takie przede wszystkim ze spokojem założyć, gdybym znalazła swój rozmiar no i ta cena. Ja często ostatnio taki typ spodni, może bez rozcięć na dole znajduję w lumpeksach, ale pozostaje mi tylko patrzenie. Tobie pasują idealnie, ja mam minimalnie szerokie biodra/ zaokrąglone i mimo rozmiaru 36 nie mogę. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cena jest niesamowita, wiedziałam, że są na przecenie, ale 110zł mniej? wtf. Koniec z kupowaniem rzeczy z h&m trend w normalnej cenie. Ja jestem odrobinę zła, że nie posiadają rozmiaru 32, a 34 tej linii jest trochę za duże, luźne spodnie ok, ale te są o rozmiar za duże po prostu, więc odpada noszenie ich z płaskimi butami, co jest smutne, bo będę się z nimi musiała rozstawać, a najchętniej bym ich nie ściągała haha.

      Delete
  11. Ogólnie przeceny na trendzie to jedno wielkie toczenie beki. Z 200zł na 80zł, spódnice za 30/40zl. Porównując to do regularnej ceny to jest to aż żałośnie śmieszne. Ja mam zamiar na zimowej wyprzedaży upolować jakiś fajny płaszcz z trendu. Rok temu z 400zł były na śmieszne 150zł przecenione, ale niestety ich rozmiary i dostępność tego co by się chciało, to jak z twoimi spodniami. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiadomo! To samo co z tymi wielkimi, drogimi kolaboracjami ze znanymi projektantami. Z 800 na 40ści to też niezły deal. Jak kupowałam te spodnie to widziałam jeszcze legginsy od marni, ale nie sprawdzałam ceny. I o ile kiedyś nie wiem czemu nie znosiłam przecen, to teraz przerzucam się na nie, a w trakcie sezonu będę szkoliła umiejętności krawieckie.

      Delete
  12. great styling! love the shoes! xx

    http://www.theprovocativecouture.com/

    ReplyDelete
  13. Anonymous23/7/12 02:28

    dawno kupilas ten sweter?

    ReplyDelete
    Replies
    1. dawno, ale widziałam ostatnio niemalże identyczne na przecenach w h&mie

      Delete
  14. Anonymous23/7/12 21:37

    ile dałaś za te buty? <3 zamawiałaś przez neta>

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie pamiętam już dokładnie, ale chyba ok 500zł i kupiłam je w hego's, w galerii krk ;)

      Delete
  15. Anonymous24/7/12 16:01

    aaa<3 super<3 mimo że nie jestem fanką tych butów, nawet wręcz przeciwnie, ale u Ciebie wyglądają całkiem ok. w ogóle dodawaj częściej posty < 3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! I najchętniej dodawałabym coś codziennie, ale nie mam takich możliwości póki co, a byle jakich notek, nie zawierających nic też nie chce wstawiać ;c nowa notka najprawdopodobniej będzie w pt rano!

      Delete
  16. Anonymous24/7/12 23:41

    dodaj post ze zdjęciami jak kiedyś wyglądałaś :) albo tak po kolei jak się zmieniałaś do teraz :p :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. niestety, straciłam jakiś czas temu dosłownie wszystko z komputera i jedyne zdjęcia z dawnych czasów jakie 'posiadam', to pare, które nie wiem czemu nadal można znaleźć na google ;c
      ale nie ma czego żałować, mnóstwo photoshopa + sztuczne rzęsy sięgające czoła <3

      Delete
  17. I jaj te buty? Da się w nich trochę pochodzić, wygodne są? Zastanawiam się nad kupnem podróbek, ale boję się, że się zabiję.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak najbardziej okey, wiadomo bez szaleństw całodniowych, ale jeśli masz wprawę w chodzeniu w normalnych 13to/14to cm koturnach to spokojnie poradzisz sobie w tych butach, bo to właściwie magicznie wyprofilowane zwyczajne koturny, bardzo stabilne, brak obcasa nie jest w ogóle zauważalny.

      Delete
  18. Anonymous27/7/12 01:28

    miłe jest to, że odpisujesz na komentarze,a jeszcze milsze, że starasz się odpowiadać wyczerpująco. przynajmniej takie odnoszę wrażenie. większość blogerek nawet nie odpisuje (wiem, ze pytania się powtarzają, ale nie kazdy śledzi wszystkie blogi i odpowiedzi) :) pozdro oxoxox oby tak dalej!!!!! :):)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo! <3
      Ja akurat chyba faktycznie należę do mniejszości, która naprawdę lubi odpisywać na komentarze i nie rozumiem po co prowadzić bloga skoro nie ma żadnego kontaktu pomiędzy blogerką a czytelnikami ;d

      Delete
  19. Anonymous28/7/12 20:51

    jestes taaaka mila, strasznie sympatyczna. ; d pozdrawiam i chce wiecej!

    ReplyDelete
  20. buty mega <3 posiadam o taki sam model, jednak z eko skóry i ćwiekami

    ReplyDelete