6/30/2012

FLY ME TO THE MOON

W taką pogodę ma się dwa wyjścia, przespać upały przy klimatyzacji aka wiatraku lub robić dobrą minę do złej gry, w czasie gdy w środku zastanawiasz się czy zaczynasz już zmieniać stan skupienia.
Sama najchętniej nie ubrałabym niczego, no i właściwie prawie mi się to udało.
Biała, siatkowa bluzka i zwiewne, transparentne spodnie, idealne połączenie na tę pogodę. 
Do tego neonowy naszyjnik i dwie minimalistyczne bransoletki, obowiązkowe okulary i nieduża torebka, w której nie będę mogła upchnąć miliona niepotrzebnych, ciężkich rzeczy będących po godzinie obiektem wszelkich przekleństw.




mesh top, pleated pants & bracelets - H&M
feather bag - Stradivarius
suede loafers - Topshop
necklace - Zara
sunglasses - brylove.pl

38 comments :

  1. To są spodnie? :O myślałam, że spódnica! Genialne :)

    ReplyDelete
  2. genialna bluzka i okulary!

    ReplyDelete
  3. NAJPIĘKNIEJSZA STYLIZACJA WE WSZYSTKICH BLOŻKACH

    ReplyDelete
  4. Co tu dużo mówić, wyglądasz fantastycznie

    ReplyDelete
  5. Anonymous30/6/12 19:50

    UWIELBIAM CIĘ<3 kiedy kupiłąs te torbe? jesszcze są?:>

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaaawno ją kupowałam, z rok temu na pewno, jak nie więcej ;c

      Delete
  6. bluzka cudowna, a kudłata torebka, mnie rozbroiła. ;)

    ReplyDelete
  7. Anonymous30/6/12 20:55

    Zazwyczaj nie komentuje stylizacji ale teraz muszę. Wyglądasz genialnie! Pamiętam Cię jeszcze z czasów photobloga i nie mogę wyjść z podziwu jak się zmieniłaś, oczywiście na plus i oby tak dalej :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Strasznie mi miło, dziękuję bardzo!

      Delete
  8. Anonymous1/7/12 02:26

    Masz rozjaśnione brwi? Jakich kosmetyków używasz do pielęgnacji i makijażu cery?
    Włosy farbujesz/rozjaśniasz sama czy u fryzjera? Jak tak to jaką farbą/rozjaśniaczem?

    Ten siatkowany top pewnie dawno kupiłaś?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, rozjaśniam brwi. Do pielęgnacji twarzy nie używam nic specjalnego, śmietankę oczyszczającą i tonik odświeżający z pharmaceris + rumiankowy krem z ziaji.
      Makijaż; podkład Revlon colorstay (110 Ivory), puder obecnie Revlon PhotoReady (fair/light), ale wracam do Manhattan (naturelle), obecnie testuje wszystkie tusze, które wpadną mi w ręce, ale wg mnie tusz nie do zastąpienia to Maybelline the colossal volum' express, no i obowiązkowo carmex moisture plus + czasami w ramach większej ilości czasu; niezniszczalny róż Bourjois, eyeliner l'oreal super liner.
      Fryzjerzy, u ktorych byłam nie chcieli się podejmować rozjaśniania tak ciemnych włosów, odrosty też pewnie chcieliby mi robić 'na raty', więc włosy farbuje mi mama. Rozjaśniacz+farba, rozjaśniacza nigdy nie pamiętam, ale farba zawsze joanna gołębi popiel, niweluje całkowicie to żółtko po rozjaśnianiu i wypłukuje się max. po tygodniu.

      A siatkowy top kupowałam nie aż tak dawno i wisiał bardzo długo na wieszakach, więc może gdzieś jeszcze się ostał.

      Delete
    2. Anonymous1/7/12 04:00

      Dziękuję za tak szybką odpowiedź :-)

      Co do topu myślałam, że już ich nie ma! W której galerii go dorwałaś?
      Rozmiarowo masz z niego 34?
      Może gdzieś go dorwę choć wątpię..

      Delete
    3. Anonymous1/7/12 04:00

      A i on nie był na %? Tylko normalnie w regularnej cenie 59.90 pln (?)

      Delete
    4. Anonymous1/7/12 04:00

      albo 49.90 pln*

      Delete
    5. Nie ma za co! Bezsenność męczy, a na pytania bardzo lubię odpowiadać, więc ja też powinnam podziękować ;D
      Tzn, nie jestem pewna czy gdzieś jeszcze będzie, bo nie wiem jak to jest z zalegającymi ubraniami w sklepach. Ja kupiłam go w galerii krk, poszukałabym tam też, można zawsze poprosić sprzedawców, żeby ci sprawdzili czy w jakimś h&mie jeszcze jest. Tak, tak 34.
      Co do ceny niestety nie pamiętam, na pewno nie był na przecenie, ale kosztował chyba 79.90, nie jestem pewna.

      Delete
  9. zaczynam być twoją fanką, nie tylko stylu, ale też urody. Jesteś taka ładna, no i te rozjaśnione brwi. <3

    ReplyDelete
  10. Anonymous1/7/12 15:40

    Hej mam pytanie co do brwii :)
    jak sobie radzisz z ciemnymi, odrastającymi włoskami?
    bo moje rosną ekstreemalnie szybko i nie wiem jakby to później wyglądało :d
    testowałaś może blond hennę do brwi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szczerze mówiąc, nie ma jak sobie z tym poradzić, mi też rosną szybko w dodatku czarno czarne, rozjaśniam brwi raz na tydzień i mimo, że jest mnóstwo czarnych włosków, trzeba się mocno przyjrzeć, żeby to zauważyć, jakimś magicznym cudem mieszają się ze sobą i nie wygląda to źle.
      Henny nie testowałam, ale zamierzam w najbliższym czasie wypróbować refectocil blond, za dużo dobrych opinii się naczytałam :D

      Delete
  11. Anonymous1/7/12 19:40

    fajna stylizacja. zapraszam do swiata kosmetyków -> http://kosmetykidziewczyny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Taki outfit jest znakomitym wyjściem na nasza pogodę :)

    xoxo

    ReplyDelete
  13. Anonymous1/7/12 22:03

    http://allegro.pl/koszula-ralp-lauren-36-zawiazywana-rozowa-i2461305771.html co sądzisz o tej koszuli? Bardzo podoba mi się Twoje wyczucie i chciałabym poznać Twoją opinie :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie podoba mi się, nie przepadam za takimi przykrótkimi koszulami wiązanymi w pasie, zalatuje mi trochę country.

      Delete
  14. świetnie! ♥

    http://madame-chocolate.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. masz niesamowicie wyjątkowy styl!! ta stylizacja jest mega!!!
    obserwuje :)

    ReplyDelete
  16. ojej, jakoś przegapiłam tego posta, megaaaaaaa!

    ReplyDelete
  17. Anonymous3/7/12 14:57

    czy jezdzilas w sobote na rowerze nad Wisłą? wydaje mi sie, ze Cie widzialam. Pamietam Cie bardzo dobrze z fbl i ciesze sie, ze wrocilas:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie mam roweru niestety, więc to nie byłam ja ;c

      Delete
  18. ale fantastycznie wyglądasz :) spódnica niesamowita :)
    Pozdrawiam Julka :)

    ReplyDelete
  19. świetny outfit, wgle nie wyglądasz jak byś była z polski.
    strasznie mi się podoba. zdjęcia profesionalne- super.
    dodaję do obserwowanych.
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. badzo podoba mi się ten outfit ;) jesteś mega !

    ReplyDelete
  21. zaraz jak zaczęły się wyprzedaże. Ale już dużo wcześniej przegapiłam je jak były po raz pierwszy w h&m. Szukałam na allegro itd aż w końcu wróciły :p

    ReplyDelete
  22. Anonymous10/7/12 16:34

    Klasa! ŻAdko na mniej znanych blogach spotyka się tak dobre stylizacje. Gratuluję :)

    ReplyDelete
  23. Love your outfit!! So into neons now :D I think my new nail art will go well with your outfit! Follow eachother?

    xo
    Glam Mania...!!

    ReplyDelete
  24. genialny naszyjnik i bluzka :>

    ReplyDelete
  25. Anonymous13/7/12 10:48

    jeju kojarzysz mi się tutaj z Lady Gagą <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wiem czy mam podziękować czy się obrazić haha, ale pierwszy raz od x czasu znowu słyszę to porównanie, myślałam już, że ktoś mi magicznie zmienił rysy twarzy ;d

      Delete
  26. You'r so cool <3





    http://doll--house.blogspot.pt/

    ReplyDelete