3/10/2013

MNMLST RINGS


Wreszcie je dorwałam. Dokładniej, zwinnie podkradłam innej osobie sprzed nosa. Oczywiście już są potraktowane bezbarwnym lakierem, stąd te brzydkie smugi. Muszę w końcu nauczyć się robić to w sposób przynajmniej poprawny, żeby efekt był znośny dla bezlitosnych przybliżeń aparatem. Chyba, że ktoś zna jakieś inne, LEPSZE sposoby na ochronę tanich pierścionków od tragicznych zniszczeń po miesiącu? Już straciłam większość swojej h&mowskiej, 'srebrnej' biżuterii. Może istnieje jakiś lakier,spray, cokolwiek nadającego kolor początkowy (?). 


27 comments :

  1. świetne te pierścionki!

    ReplyDelete
  2. żałuję, że ich nie kupiłam :<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeszcze allegro/ebay zostaje, na pewno gdzieś jeszcze są :D

      Delete
  3. Anonymous10/3/13 17:34

    Właśnie się zastanawiam, dlaczego pogardziłam tymi srebrnymi, bo wolałam złote... Pewnie teraz już ich nie będzie :(
    Ten lakier serio działa? Muszę wypróbować, zawsze mi smutno, jak muszę po jakimś czasie wyrzucić ukochane pierścionki, bo mam zielone palce (dlatego przestałam je nosić, chyba).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nie widziałam żadnych, a pewnie wzięłabym i złote, i srebrne. W sklepach ich już nie widziałam, ale jak pisałam wyżej - allegro/ebay! :D Działa, ale po ładnym macie pierścionków już nie ma śladu. Ale to też słaby sposób, wiadomo lakier odpada, zanim się zauważy jakimś cudem (bezbarwny lakier <3), zdąży już się poobcierać. Musi być jakiś lepszy sposób.

      Delete
    2. A może jakiś bezbarwny lakier, który wykorzystuje się do utrwalenia różnych dekoracji np. na drewnie, porcelanie? W sklepie plastycznym można by było takie coś kupić :)

      Delete
    3. Anonymous10/3/13 20:06

      Haha, zaraz przeszukuję allegro (zapomniałam o tym cudownym wynalazku) :D
      Może jest, chociaż w kontakcie z ciałem, ciężko, żeby zostały w idealnym stanie, niestety... W sumie srebro też po jakimś czasie ciemnieje i trzeba je czyścić.

      Delete
  4. też żałuje,że ich nie wzięłam :/

    hahah robię tak samo tzn ostatnio stare 'srebrne' pierścionki pomalowałam czarnym lakierem :D
    i o dziwo trzymają się i wyglądają dobrze! :)

    ReplyDelete
  5. Piękne, idealnie pasujące do chłodnego klimatu bloga, minimalistyczne zdjęcia. Obserwuję.

    ReplyDelete
  6. Cudowne są te pierścionki! Ja niestety nigdzie nie moge na nie trafić. Świetny patent z lakierem, bo połowa mojej biżuterii nie nadaje się do użytku, więc na pewno go wypróbuje:)

    ReplyDelete
  7. Też mam te pierścionki, uwielbiam je <3

    ReplyDelete
  8. Anonymous11/3/13 00:00

    poluje na te obrączki :)

    ReplyDelete
  9. http://www.asos.com//Asos/Asos-Pack-Of-8-Smooth-Rings/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2333635
    Ja swoje znalazłam tu :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Piękne! Cena też nie jest zła, dzięki za linka :D

      Delete
  10. Anonymous11/3/13 17:17

    będzie post z glanami?

    ReplyDelete
  11. Anonymous12/3/13 09:49

    http://img09.allegroimg.pl/photos/oryginal/30/94/51/57/3094515749
    mam do sprzedania takie, bo niestety mi się nie mieszczą na grube paluszki haha, jakby ktoś był zainteresowany to mail me : o.szlachta@gmail.com : )))

    ReplyDelete
  12. Absolutely phenomenal blog. Gone straight to my favourites :) following you on Bloglovin'!

    Fashion blog : www.cocochicblog.co.uk
    Giveaway: http://www.cocochicblog.co.uk/post/44099887293/giveaway-zara-taylor

    ReplyDelete
  13. How did I not know about your blog before? I love it, followed on Bloglovin! I have the exact same glass container, love it! xx

    ReplyDelete
  14. Jak Ci się sprawuje ta torebka na magnesy z Zary? Bo się nad nią zastanawiam, ale boję się, że przestaną trzymać za jakiś czas, i nie wiem co wtedy można by z nią zrobić....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Magnesy trzymają już znacznie słabiej(ale ciągle trzymają!), ale patrząc na to jak często jej używam i jak wiele tam upycham, chyba nie powinnam być tak zdziwiona. A jak się popsują magnesy, to zawsze można wszyć zatrzaski :D

      Delete
    2. Kurczę nue znam sie na szyciu ani trochę xD ale dzięki za pomysł ;p

      Delete
    3. To pozostaje podrzucenie torebki profesjonalistom! Chyba nawet takie wszycie nie kosztowałoby zbyt wiele :D

      Delete
  15. Anonymous15/3/13 21:15

    Ooh I really want some rings like this!
    Lucia
    http://luciasloves.blogspot.co.uk
    x

    ReplyDelete
  16. są genialne! właśnie boje się kupować na allegro bo mam szczupłe palce i nigdy nie wiem jaki rozmiar będzie na mnie pasować...!

    ReplyDelete
  17. kocham tę branzoletę<3
    http://makota22.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. beautiful. Love this compilation of pictures.

    http://lovelynoah.blogspot.com

    ReplyDelete